קייטרינג לאירועים עסקיים

סול אסאדו קייטרינג לאירועים

077-8041596

קייטרינג לאירועים עסקיים

חברת קייטרינג סול אסאדו עובדת רבות מול לקוחות עסקיים,אנו גמישים לצרכי החברה ומתאימים הן את התפריטים והן את החוויה כולה לסוג האירוע. אנו בסול אסאדו בעלי תעודת כשרות (כשרות רבנות נחל שורק) משתמשים בבשרים טריים ואיכותיים במיוחד בכדי לספק ללקוח חוויה בלתי נשכחת שתשביע את החיך  ותגרום לכל הסובבים להתרגש מהאוכל.

אנחנו כאן כדי לפנק את עובדי ולקוחות החברה בקרנבל של בשר המגיע היישר מדרום אמריקה, בתפריטים מלאים ועשירים, דוכני מזון (דוכן שווארמה, תאבון, עמדת פנקייק, עמדת צ'ורוס ועוד) בנוסף אנו מקיימים סדנאות בשר מרתקות ומאתגרות  אנו נדריך אתכם בחוויית אסאדו ארגנטינאי דרך הכרות עם נתחי הבשר השונים וטיפולם, סוגי פריג'ס (מנגלים) הדלקת אש, שיטות צלייה, תוספות והכנת רטבים.

אצלנו בסול אסאדו מובטחת חוויה מיוחדת המגבשת את צוות העובדים, מנוסים וערוכים לכל אירוע עסקי בכול מקום שתיבחרו.

קייטרינג בשרי לאירוע עסקי

בחירה של קונספט, אווירה ושירות הקייטרינג המתאים לאירוע עסקי היא משימה מאתגרת ומורכבת. חשוב לשים לב למשתתפי האירוע, למטרה שלו ולשלל פרמטרים שביחד ירכיבו את האירוע המושלם. אחד הפרמטרים החשובים ביותר הוא בחירה בקייטרינג שמתאים למזג האוויר, לקהל המוזמנים ובמידה וזה רלוונטי – שיהיה מדובר בקייטרינג מיוחד, המבוסס על שיטת בישול או הכנה ייחודית שתקפיץ את האירוע כולו ותהפוך אותו למודל לחיקוי לקראת אירועים עתידיים. כשאנשים מוזמנים לכנס או אירוע עסקי יש חשיבות גבוהה מאד לסוג האוכל שהם יקבלו שם ולכם חשוב מאד להותיר עליהם רושם עמוק וחיובי ככל האפשר!

למה כל כך חשוב להתעכב על שירות הקייטרינג לאירוע?

השגת המטרה של מארגני אירוע עסקי עוברת דרך הקיבה של קהל המשתתפים. כשאלה יגיעו לכנס הם יבחנו לעומק את כל מה שיישאו אליו את העיניים שלהם – העיצוב של המקום, קבלת הפנים של צוות העובדים, היחס כלפיהם וכמובן כל מה שהם יקבלו שם, ובכלל זה האוכל. כיום ידוע שאין זה מספיק להציע מנות מוכרות ושגרתיות וצריך לרענן את השירות, להציע טעמים ייחודיים ובמידת האפשר – גם להכין את האוכל מול העיניים של המשתתפים. הזמנת שירות קייטרינג ייחודי ומעניין תהווה השקעה במוזמנים והם ירגישו שלא הזמינו אותם לאירוע כדי לצאת ידי חובה אלא נעשה מאמץ אמיתי לגרום להם להרגיש בנוח ולהציע להם טעמים מיוחדים וחדשים.

סול אסאדו – הקייטרינג לאירוע שלך!

אם הוחלט על תפריט על קייטרינג בשרי לאירוע – אין ספק ששיטת הבישול הדרום אמריקאית תהיה הפתעה נפלאה למוזמני האירוע. מגוון רחב של בשרים, תוספות וסלטים וכל אדם יוכל לבחור בדיוק את המנות שהוא אוהב, מעדיף וטעימות לו. המוזמנים יהיו מרותקים מדרך הכנת הבשר ולבטח ישמחו לשאול שאלות ולהבין בדיוק במה מדובר ואיך מגיעים לכדי מרקמים מושלמים ובשר רך וטעים. כשהאורחים יאכלו לשובע ויתרשמו משירות קייטרינג ייחודי – אפשר יהיה לעבור לשלביו הבאים של האירוע ולקבל את תשומת הלב וההקשבה המלאה של כל אחד ואחת מהם.

 

הקייטרינג שלנו:
קייטרינג בשרי | קייטרינג לחתונות | קייטרינג לאירועים פרטיים

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן