קייטרינג בשרי לאירועים קטנים

סול אסאדו קייטרינג לאירועים

077-8041596

קייטרינג בשרי לאירועים קטנים

כשמארגנים אירוע קטן יש הרבה מאד על מה לחשוב, מה לבחור ומה לקחת בחשבון. אין לטעות בכך שאם מדובר באירוע שמוזמנים אליו, יחסית, לא הרבה אורחים – אז לא צריך להתאמץ. דווקא באירוע מצומצם ואינטימי האורחים ישימו לב לכל פרט, לכל מחשבה, לכל נותן שירות שנבחר עבורם ובכלל זה – שירות הקייטרינג. היום כבר ידוע מעל לכל ספק שההצלחה של האירוע קשורה באופן ישיר להנאה של האורחים מהאוכל שמוגש להם ולכן הרבה מאד מחשבה מושקעת על מנת לבחור את שירות הקייטרינג שיהיה הכי טוב ומתאים לכל אירוע. יש חשיבות גבוהה לחידוש, לטעמים מיוחדים ולשיטות בישול פחות מוכרות ונפוצות.

קייטרינג לאירועים קטנים

בזמנים אלו האירועים הולכים ונעשים יותר אינטימיים ונדרשת לכך התאמה בכל האספקטים. כידוע, אחד ההיבטים החשובים ביותר באירועים הוא הקייטרינג. חלק גדול מהחגיגה עם אורחינו הוא לשבת יחד סביב השולחן וליהנות ממטעמים שונים. קייטרינג לאירועים קטנים הוא שונה מקייטרינג לאירוע גדול מאחר והאינטימיות שבאירוע מצומצם דורשת השקעה מרובה בכל הפרטים ויצירת חוויה עשירה וייחודית.

כיצד נבחר קייטרינג לאירוע קטן?

כאשר אנו מארגנים אירוע מצומצם אנו מזמינים בקפידה את האנשים החשובים לנו ביותר, משום שהם האנשים שלא נוותר על נוכחותם בשום מצב. לאירוע אינטימי יש מספר יתרונות, אך הגדול שבהם הוא העובדה שניתן להשקיע בחוויה מובחרת ויוקרתית. כדי לבחור קייטרינג לאירוע קטן נרצה למצוא את שירות הקייטרינג הטוב ביותר שנוכל להזמין לחגיגה שלנו. הרי ידוע שאחד הדברים המרכזיים שהאורחים ידברו עליו למחרת האירוע הוא האוכל שהוגש במהלכו.

עוד נדבך שעלינו להתחשב בו הוא מיקום האירוע. קייטרינג לאירוע פרטי דורש חברה אשר מיומנת בהקמת כל האמצעים הדרושים לאירוע אשר מתקיים בבית והם:

  • הקמת אזור ההכנה
  • התאמה לבית הלקוח הכוללת את כל הציוד הנדרש מא' ועד ת'
  • אספקת מקומות ישיבה
  • אספקת סוגי בשרים מגוונים לכל אורך האירוע
  • יצירת תפריטים מותאמים אישית במידת הצורך
  • צוות מיומן אשר ייתן מענה לכל דרישות הלקוח ועוד.

לעומת זאת כאשר מדובר באירוע שמתקיים באולם נדרשת צורת עבודה אחרת. דעו שגם אם בחרתם באולם אינכם חייבים להשתמש בשירותי הקייטרינג המוצע לכם במקום.

מדוע מומלץ לבחור בקייטרינג בשרי לאירוע קטן?

קייטרינג לאירועים הוא חלק מהקסם הסוחף של האירוע, ממש כמו כל המרכיבים האחרים שלוקחים בו חלק. אנו רוצים שיקירינו יזכרו את האירוע עם חיוך על פניהם. קייטרינג בשרי לאירועים קטנים הוא חוויה מגוונת ומרשימה, כזו שהמבחר שבה גורם לאורח להשתאות אל מול המראות מעוררי התיאבון.

חשבו על נתחי הבשר המובחרים אשר מלווים במרינדות שונות. דמיינו את מנות העוף הקלילות ומלאות הטעם. ולכל השילוב הגסטרונומי הזה מתלווים סלט צבעוניים ומרעננים, שקושרים את כל החבילה יחד לכדי סעודת מלכים של ממש.

קייטרינג בשרי יבטיח שגם אתם וגם המוזמנים שלכם תחושו סיפוק מן הסעודה ותהפוך את האירוע שלכם למיוחד במינו.

אסאדו לאירועים קטנים – הבחירה המנצחת!

כשהאורחים שאמורים להגיע לאירוע הם מאלה שאוהבים את המטבח הבשרי אין ספק ששירות אסאדו דרום אמריקאי הוא הבחירה הנכונה והמתאימה ביותר. יש כאן הרבה יותר מסתם מנות בשריות – יש נתחים מיוחדים ומשובחים שהטעם הישראלי פחות מכיר, יש שיטת בישול ייחודית שבמקרים מסוימים אפשר לראות אותה במקום ולהתרשם מכלי עבודה ואביזרים ייחודיים וליהנות מקונספט שלם שהאורחים ירגישו איתו שהם כלל לא נמצאים בישראל. קייטרינג בשרי מיוחד ייתן לאורחים את התחושה שחשבו עליהם, שרצו לשמח ולהפתיע אותם ובשורה התחתונה – חיפשו משהו אחר מהאפשרויות המוכרות שבדרך כלל נתקלים בהן באירועים דומים.

קייטרינג לאירועים

אירוע קטן עם אפקט גדול!

אירוע קטן הוא סוג האירועים שהרבה אנשים מעדיפים לארגן כיום. מקום קטן ואינטימי, מספר מצומצם של אורחים – כל אלה הופכים את האירוע למסיבה משפחתית שבה כולם מכירים את כולם, לא מגיעים אנשים שמרגישים מרוחקים ומי שחוגג מצליח להקדיש תשומת לב לכל אחד מהמוזמנים שלו. היחס האישי מתבטא גם בבחירה של קייטרינג בשרי המבוסס על שיטת בישול בין לאומית וכך האירוע כולו הופך לחגיגה אמיתית של אוכל, מפגש וכמובן הרבה שמחה. האורחים ילכו הביתה אחרי האירוע עם תחושה אמיתית של הנאה והתעלות הרוח.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן